bilder


någon gav mig den här klänningen! TACK!

jag blir avis på Johanna.. :)
jag önskar att det var min drömkille som kunna skriva så till MIG!

min habibi å jag smaka lite godis igår.. <3
innan jag drog till stan...

tashi å jag tog en drink på stan idag..
jag säger bara NAKED JUCIE BAR!!!

min dagslook..
skulle köra mysisar å osminkad.. men i sista sekund ångra jag mig.. ;)

min älskade syster i lördags innan rockabillyn!

å det här va jag.. :p
kom dit i lockigt, rockade i rakt! :S

torbjörn. jenny. jag.. min faster fyllde 65 bast igår..

festfolket.. :p
eller inte så mycket till folk.. men ni förstår.. :p

min habibi igen.-.. :D ELSA!!! <3

jag fick i uppdrag att vattna jennys blomma i fredags..
hade hon snö inne hos sig? :p

jag, en dag på jobbet i skobutiken.. fredags faktiskt.. :p

jag har en till sötsak som jag brukar leka mä ibland.. Hon heter Trude.. :)
jag lekte mä henne idag.. :D

jag nån dag.. ;)

jag å min mamma i jennys hiss nån vecka sen.. :)
hon kom för övrigt idag.. å HÄMTA sin PLÅNBOK som jag RÅKADE få med mig hem till gävle..
igår måste ha vart min mest förvirrade dag nånsin..
*glömde pengar på konsum
*fick med mig en mugg från emma, elsa å christian
*fick med mig min mammas plånbok hem..
bra tjej! :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0