wiihooo!


maccan å jag kikade på hockey igår..
brynäs vann ju i sudden..
:)
treligt värre!

jag å maitham spela biljard! jag vann! trevligt värre!
sen kika vi film..

i fredags var vi på heartbreak å senn hann jag spela biljard mä daniel..
men storstryk.. :/

idag har jag ju som sagt bara tränat å kikat film mä maitham..
han bjöd på torsk också! haha.. :D

men jag är fan besviken på step up:en!
den kunna fan ha hållt på i 2 tim till innan jag hade blivit slut..
jag var inställd på att det skulle bli hårt som fan!
men nej nej..
svettig blev jag ju, men det blir jag ju bara av att kika åt en hantel!
å lite svår var ju alla stegkombinationer.. men det var fan inte jobbigt!


nu sova
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Höj brädan så blir det jobbigare

2010-03-22 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0