min lägenhet


jag idag mä min nya hårblomma!

så här ser min lägenhet ut..
har ju inte visat den förr.. :p
klämde in 2 soffor.. :)


min snygga säng som jag bara älskar! ;)

mmmm.. lite trångt.. men jag gillar det

tavlorna som min mormor har gjort.. å hjärtat som therese i borås gjorde till mig..
men Zone säger att det ger disharmoni å att det är därför jag inte har träffat nån än.. för hjärtat måste sitta ihop om jag ska hitta nån.. ;)
men jag kanske inte är redo än?

min idol har fått en plats i ena hörnet också..
sjukt snygga bilder alltså.. i like sooo much!

blommor på spegeln också.. haha.. :p
LOVE

grabbarna har en given plats på väggen.. ;)
satte en fjäril där mä.. ;)

självklart måste man ha lite egobilder också! :D

å fjärilar lite här och där! :p

me me me.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0