måndaaaaaaaaaaaaaaaag


det gick bra på nya jobbet..
fick hoppa in å jobba direkt liksom..
men jag hade ju tid å passa så kunna inte stanna så länge som de ville! :S
inget bra intryck, men vad kunde jag göra? :S

fick fittan undersökt! :p
trevligt värre.. ;)
haha.. nää, men jag är fan van nu så det är inte så hemskt!

hängde mä Maja å kristin..
sen kom daniel.. så jag å han hängde ett tag..

sen kom alex över å hälsa på en sväng! :D

nää, nu ska jag sova!

imorgon ska jag tvätta kl 7!(?)
vem fan kliver upp för å tvätta då är frågan!!(?)
sen skola..
sen lite ledigt..
sen ska jag å maitham käka shishkebab i sandviken å sen åka till ikea på vägen hem! :p

jag visar vad jag shoppa imorgon!
kan säga att det var något prisvärt iaf! ;)
men jag är bra på att hitta fynd!

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Annie

Bra att det gick bra ;D

2010-03-30 @ 07:16:09
URL: http://everybodylovesannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0