ytlig!


jag har vart bra jävla ytlig på sistone..
kanske mest mot mig själv?

jag bryr mig verkligen om vad mina vänner tycker och tänker.. jag vill att alla omkring mig ska vara glad!
men självklart så funkar det inte alltid!
å då är det bäst att försöka muntra upp dem!
hur försöker jag egentligen med det?
ja, jag försöker väl hjälpa dem så gott det går..

när jag frågar hur någon mår så vill jag höra hur det egentligen är å inte bara ett - det är bra..

ja, det är fan inte lätt..
hur ofta nuförtiden stannar jag upp å funderar?
INTE OFTA!
jag trivs som fan med mitt liv nu!
jag har mina glansdagar som jag så fint kallar det!
jag lever livet! å jag är faktiskt lycklig! :D
jag har massor med vänner och de flesta vill mig väl!
Jag får en massa kärlek!
Inte så mycket sex.. men det är okej.. för jag är lite off just nu..
kanske därför det blir så då också!

nu ska jag fortsätta chilla lite tror jag.. ;)
har märkt att det är jävligt skönt..
blir nog inge smink idag heller! haha.. :D
har lekt mä elsa hela dagen.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0