dagen..


börja med en morgonpromis..
i slutet av den träffa jag Himan på stan..
han bjöd på en kopp kaffe..
sen hälsa jag på zone å junior innan jag drog hem å käk frukost!
sen blev det zone igen för jag har ett litet problem som han kanske hade svaret på..
men jag vete fan!

sen träffa jag min lilla kristin på stan..
gick runt där i några timmar.. haha. .;)

sen hände något oväntat! jag möte en kille jag snackat mä online i flera år men aldrig träffat IRL!
kul med överraskningar! :D

sen gick vi hem å hämta maja å jenny..
mötte upp soffan..
käka MINGELBURGARE på MINGEL&BAR!
har ju flörtat in mig där.. så allt blev billigare.. ;) haha!!
hur lyckas man? :p

ja, jag antar att jag är mig själv.. :p

satt där i några timmar..
sen stod vi å kika lite..
sen mötte jag upp Maitham på interpool!
drack 3 alkoholfria drinkar! YAMMMMIE!!! :D
å så spela vi biljard.. looosa idag.. INTE BRA! :p

mötte Himan också innan vi drog hem.. :p

nu sitter jag här å tar det lite lugnt..
imorgon blir det fika mä Ina..
sen Åmot mä kk...
HON SKA KLIPPA MIG!!! WIIIHOOOO!!!! <3

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0