a MONSTER!

im gonna be  monster..

ONE ANGRY MONSTER!

idag var det sååååå jääääävla hårt på gymet! RYGG!
satte flera personliga rekord!
Stående hantelrodd :
4*26kg och 2*30kg! nu jävlar får ni passa er! ;)
sittande rodd:
4*60kg och 1,5*70kg!
å i en övning stående rodd med handtag eller vad jag ska säga?
8*35kg och 2*40kg
vi provade en ny övning också..
den var schysst..
sen körde jag 15 min crosstrainer och 10 min på bandet..
men fötterna va lite trött sen simmningen igår.. så det kändes inge bra när jag sprang.. så jag lät bli.. ;) bara kanske 4-5min.. :p
jag skrek som ett jävla as när jag maxa! :D
alla glodde! hahahahaha.. :D

sen hände det som inte fick hända!
i saw you at the gym today..
didnt wanted to.. but i did.. you didnt see me..
you looked smaller! did you loose some mucles?
but still, you were hot! i wanted you soooo bad!
my heart stoped the min i saw you..
why do you get to me so fast, and still?! i havent seen you for a long time!
hope i dont see you tomorrow..
it can destroy my happy mood like it did today!
i hate when that happens!
Love me or get away from here!

aja, puss hej från en ARG tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0