nöjd!

sylvi, min jobbrkompis berätt för mig igår att hon hade kikat på gamla bilder på sig själv!
å kommit på att hon såg rätt bra ut!
men då, när hon väl var där så var hon MISSNÖJD!

tänk att man kan förstöra sitt liv i onödan genom att vara missnöjd!
det är många som säger till mig att jag ser bra ut nu!

å det gör mig glad!
men det är vad jag själv tycker som är VIKTIGAST!
å hörrni, jag är NÖJD med hur jag ser ut!
visst skulle jag kunna dra upp en lista på saker som kunde ändrats!
MEN ORKA!

Istället är jag NÖJD och LYCKLIG över det!

sen har man väl sina bra och dåliga dagar!
men det man kanske inte ska fokusera på utseendet om man har en dålig dag!

SHINE, SMILE AND BE HAPPY!

men det kan man tyvärr bara göra när man mår bra inombords!
det går inte att fejka!

"å varför fejkar ni tjejer när vi killar inte bryr oss?"

mitt favvouttryck!
man förlorar bara på det själv!
aja, mot jobbet..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Helt rätt tjejjen!! Jag håller med dig till fullo!!! Vem orkar dra upp det missnöjdsamma eller ja, kollar spegeln på morronen å grimaserar haha ORKA haha

2010-07-09 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0