hahaha


fan vad roligt ändå!
fan vad underbart det är att leva!

jag å alejandra hade så jävla roligt vi!
dansa oss svettiga!
liveband var det också.. de snacka spanska i micken så jag förstod ingenting.. haha.. ;)
men alejandra kan ju.. :p
inte så mycket folk.. men vi hade bara ögon för varann.. ;)

sen drog jag mot cykeln..
Mötte upp Maitham å frida som hade vart på heartbreak..
kanske inte frida.. :p

stod där å snacka.. å heja på alla man kände igen.. haha..
Det sjuka är att jag inte hejade på en ända svensk.. bara kanske 8 osvenskar som jag kände.. haha.. :p

ja, tiderna förändras hörrni.. ;)

idag blir det ockelbo marknad!
SHOWlifting, kanske chokladprovning, kanske nån karusell?? å sen party ikväll!
kanske drar dit ensam.. :p man känner ju alltid nån! ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0