ärligt!

jag älskar ärlighet.. å jag undrar varför inte fler är ärliga?!
jag tror ju på allt eller iaf det mesta folk säger till mig..
kanske dumt.. men det är så jag lever..

Var förbi Zone efter gymet..
berätta om kommentaren.. som fick mitt självförtroende att vackla!
- DU ÄR FÖR GROV!

det ringer nu i mitt huvud ganska mycket.. å jag vrider och vänder.. kollar mig i spegeln..
funderar över min träning.. undrar hur jag ska göra..

Zone sa
- du har bara blivit lite tjock..
menat: du har tagit en paus i ditt hårda dietliv för att leva sommarliv ett tag..

det är ju inte så konstigt heller.. druckit, käkat massa glass, inge morgonpromisar, vilade 3v från gymet..
ja, ni hör ju.. inte så konstigt att jag inte ligger på minus då!

det gäller att nolla det man pysslat med.. och börja om.. från början..
ta det lugnt å metodiskt.. jag vet hur jag ska göra!
har ju redan börjat också ju..
så det är ingen fara..
men ändå är det jobbigt! DONT EVER TELL GIRL SHE IS TO BIG IN MUSCLES OR IN FAT if she dont know how you mean and if you say it in a way she understand..

du fuckade upp min hjärna rätt bra! DITT JÄVLA AS!
förstör mig inte!!!

Kommentarer
Postat av: Mipi

Meeen du.. du ska inte lyssna på va han/hon sa... du e inte för grov... Och som du säger.. du vet hur man gör.. sen måste man få leva lite extra på sommaren ;) Puss på dig

2010-07-30 @ 20:28:33
Postat av: emma/elsa

På sommaren måste man få njuta och äta och LEVA! Du är så fin som du är! Love you! <3

2010-07-31 @ 09:38:36
Postat av: micke

Håller med dom två föregående, du är vacker precis som du är. och under sommaren måste man få njuta lite. skit i vad personen sa till dig.

Kram Micke

2010-08-01 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0