träning!

igår!
toooktrött!
men blev taggad av musiken så då tänkte jag inte mer på det!
bara att ösa!

20 min cykel
20 min crosstrainer
15 min på bandet varav 8min löpning kanske.. i lite lutning.. :D

svetten bara skvätte som vanligt! haha.. ;)


**************'
idag!
en viss person gav mig sjuk energi!
så fast jag inte sovit mycket i helgen så blev mitt benpass så sjuuuukt bra!

benspark, utfall på en sån där balansbräda..
ååå vad man såg att jag hade rätt bra mä benmuskler ändå! sjuukt fint börjar det bli.. ;)
körde knäböj i smithen.. så man kan köra tungt..
gjorde 8 på 70kg.. de 2 sista var sjukt tunga.. :D

fick till några stön så en kille börja glo.. haha.. :p
ojoj..

sen blev det 15 min crosstrainer å 5min flow!
sen va Linda dränkt av svett kan jag lova er.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Wow! du ser verkligen helt fantastisk ut och jag önskar jag kunde gå ner lika mycket som du har gjort. Verkligen WOW! Du är jättefin :)

2010-01-11 @ 18:34:03
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0