restart!

ja, den här veckan som var kan jag inte va stolt över kostmässigt..
jag har tydligen fått i mig tårta, å tortillabröd å lite potatis å grejer..!!!
nån giffel har det blivit också..
AJAJ!!

så från och med igår så gjorde jag en liten omstart igen..
0=nolla

så nu är allt glömt å förlåtet..
nu ska jag inte göra ett snedsteg tills 6feb.. då jag är bjuden på mat å hockey.. :)
då ska jag få käka.. :)

jaja.. den dagen den sorgen..
jag mår bra! har inte blivit allt för tjock!

men jag har ett mål.. å det inkluderar inte skitmat å pluffsighet, Linda!!!

men jag vet lite varför du agerar så här! jag vet själva källan till det här trotset du försöker mä!
men det är bara du som förlorar på det själv så du vet!
tråkigt men sant!

men du vet hur du ska göra, så det är bara att göra det!
Lev som du lär bäjbi.. ;)
i know you can!!

kärlek till mig! <3

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0