min helg!

ja ni.. min helg var ju helt sjuuukt rolig å händelserik.. :D

gick i skolan.. å frida å jag fixa csn.. så imorgon får vi lite cash iaf.. ;)

sen gick jag å hälsa på zone en sväng.. men han var sjuk så inte så roligt att va där då.. :p
haha..

jag å jenny på väg till enviken på rock! höstas kanske.. ;)

gick hem till min syrra å fixa lite..
sen mötte jag upp Daniel..
vi käkade på det där mexicanska stället! sen gick vi på bion..
Snabba cash
jag tyckte den va bra.. :D

sen stod vi i trappuppgången å snacka i en timme typ.. hann se Maja å hennes dejt.. å christina ur våran gammla klass kom också... haha.. :p hur stor är chansen? :)

hos fredde, på väg till swing i svaben i sommras

sen hade jag lite tråkigt.. :p

********
lördagen:
ja, höll på å dansa ¨å leka mä en ballong å lyssna på musik innan gymet.. haha.. :p kul! ;)

sen drog jag å maja dit!
körde bröst.. tungt som fan!
kanske 30 min..
gick på bandet 15min bara..
5% lutning..



på båten påväg till finland aug 2007

sen bestämde jag å min kompis å dra å spela biljard.. haha.. vi blev där i 3 timmar.. vi kunde tydligen inte sluta!
men slutade 6-5 till han.. :(
men jag var fan nära alltså!
sen blev jag hungrig.. så då gick vi å käka på Roma! fick nån torr liten köttbit.. var fan inte Värd sitt pris.. men jag blev bjuden.. ;) så jag åt å såg glad ut.. :D (hade jag iofs gjort ändå!)
sen drog jag hem å gjorde mig iordning för krogen! i min nya klänning för 40 kr.. haha..

jenny å hennes polare kom också.. så de festade..

men jag drog på krogen mä min polare.. :)
drack  4 alkoholfria drinkar å dansa å sprang runt.. :)
halv2 drog jag hem.. fick sällskap till dörren! :)

från hoforscruisingen i sommras

ja, hemma hos syrran satt de där fyllona.. haha.. ;) alla va trött men vi var 5 pers å alla hade inte sovplats.. så vi satt å kika film å snacka..
sen blev vi hungrig!
JAG MÄ TYDLIGEN! Max blev det!! men jag lovar att jag njöt av varje tugga!

vi somna väl vid 5.. när grabbarna drog hem..
marie å jenny drog till tåget vid halv10.. men jag sov vidare.. till halv14 tror jag fan i mig.. haha..
käkade frukost å drog till gymet!

utläningsligan var där.. å ni vet hur jag blir när det finns lite folk som betyder nåt på gymet!
SÅ SJUKT JÄVLA TAGGAD!
körde armar.. ca 30 min.. tungt tungt tungt!! :D
sen blev det 45 min på bandet.. 5%lutning.. å mellan 30 å 40 min så sprang jag! för jag kände för det! :D
så jävla bra pass så det finns inte!! :D



jag dricker jävligt mycket te.. (från fatboy i enviken i sommras)

sen drog jag hem till syrran igen..
hon ville att jag skulle sova hos henne i natt igen.. å vad gör inte en bra syster?? hon STÄLLER UPP! ;)
hälsade på Maja en sväng också..
sen kika jag å jenny på en annan del av köping..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0