inte bra!

min träning gick inge vidare idag alltså!


jag blir så arg!

va inte direkt taggad när jag åkte buss..
men jag kunna ju ha vart smart å käka före så jag hade orkat mer kanske?!
promenaden genom bouloungern var ju kall som en jävla isvak!
alltså, jag vet faktiskt inte om jag nånsin har domnat bort i fötterna, eller tårna. men idag gjorde jag fan det!

lite onödigt mycket folk på gymet!
körde igång mä rygg.. det gick jävligt bra i början.. körde tungt! :) å kontrollerat..
sen ville jag köra marklyft, men det fanns ingen plats.. å så började jag snurra å febrilt leta efter en övning jag kunna köra..
tänkte skippa bicarna idag.. folk har skrämt upp mig om att de kan va för grov snart!
så då sket jag i det å gick till crosstrainern.. 20 min..
sen cykla 1km.. haha.. inte ens 5 min betyder det!
så jävla seg!

nääää, det var inte en bra träningsdag idag!
ingen hunk i syne.. jo, bara en som va där när vi skulle gå.. :p

men då får vi se till det posetiva!
JAG VAR DÄR! och det jag körde var bra!

jaha, vad fan ska man göra ikväll?
inte gå utanför dörren iaf!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0