idag!

fick skjuts av mina älskade smågrisar (tänkte jag skriva, men läs gullungar istället) hahaha.. ;) Ina&Jackis iaf.. ;)

fixade lönepappret.. träffa Pierre å David på arbetsförmedlingen.. kul! :D

gick till Heartbreak å hämtade körkortet jag DANSADE bort NYKTER i fredags!
(walk of shame!) haha.. ;)

Var till Zone å berättade allt jag hade på mitt lilla hjärta!
Tack för att du hjälper mig sortera allting rätt! eller ja, vårat rätta sätt iaf! ;)

sen drog jag till plugget.. ;)
mitt nya ställe jag ska hänga på ett år nu då!
TURISM!
det verkar va schyssta kompisar jag får.. :)

sen kom jag hem.. drog upp till Ina å jackis en sväng..
å sen käka jag kyckling, vitkål å purjolök..

nu sitter jag här!

funderar på å ta lite nya kort kanske..
vad tror ni? :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0