dagens träning!


ja.. :D

körde mage.. men axlar först.. :)
å superhunken va där.. så jag körde hårt! :D
sen blev det 10 min rodd, 5 min på bandet varav 2min löpning, men fick håll så jag klev av å cykla 10 min istället.. sen skulle jag köra 5 min crosstrainer, men så ställde sig en i utlänningsligan bredvid mig så då var jag tvungen å köra 10.. hahahaha.. :D


*thihihih*

ja, skönt alltså..

sen fick jag åka mä min granne Josef hem för han va ändå i Gävle..
ibland har man tur alltså! skööönt å slippa åka bussfan!

Micke: jag sa att jag kände mig alla de där sakerna, men inte att jag va det.. hahaha.. ;)
tack för kommentaren.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Micke

Sa samma sak vännen ,sa aldrig att du tyckte att du va det, men att du inte ens ska tänka tanken på att känna något sådant. :P

2010-01-03 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0