bäst på dagen!


när man är på diet finns inget som är så gott som frukost alltså!
eller man kan säga att man njuter av allt man får! haha.. :p

sov jävligt dåligt i natt!!!

vid halv23 gick jag ut å hälsa på en kompis.. :)
sen gick jag hem å dryga lite..
å så ringde Josef å fråga om jag ville komma över en sväng..
för det var ju fest! :p

å jag vill ju inte va tråkig.. så jag satte på mig lite andra kläder å gick dit.. :)
var väl där 1-2tim typ.. drack te när de andra drack starkare grejer.. :p
sen gick jag hem å käka min burk kesella! haha.. :D

dock inte sånna här kläder.. :p var lite mer naturell.. haha..

å så snackade jag mä mr R innan jag skulle sova..
men det gick fan inte bra! låg å vred å vände mig..
å så kom de tillbaks till festen för jag tror de gick ut.. å greja å levde om.. :p
men alltså, det störde mig inte.. jag kunna inte sova ändå! :p
dryyyyyygt..

å gissa vem som muttra å svor på sin morgonpromenad.. haha.. :p
typ:
- varför gör jag det här?
- tänk vad skönt å ligga kvar i sängen!
- jävla skit!
- ååååhh vad jag hatar när de har plogat för det blir så jävla halt då, pulsar hellre i 7 m djup snö..


ja, typ så lät det i Lindas huvud.. haha.. :p
huvudsaken var att jag gjorde det..
blev en kort sväng.. MEN DET BLEV EN SVÄNG!
kommer bli lättare imorgon då, när man kom iväg dagen innan!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0