sego!


segast i stan?
självklart!!!!

men nu fan får det va slut på segandet..
men der är nog ändå bra för kroppen å få lugna ner sig..
är ju rätt bra på å oroa mig.. kroppen blir ju så sjukt stressad av sånt!
så de här 5 dagarna har nog vart som balsam för själen tror jag...

men det kryper ändå i mig alltså!
när, var, hur? vem ? vart? när? dyrt? köpa? färg? tapet? fint?, soffor? släp? bil? personer?
då? sen? jobba? mycket folk? läxor? städa? packa? diska? folk? vem? bok? sälja? stökigt?

mycket frågetecken å inte många svar!
men det är väl då livet är antar jag? :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: mipi

du ska inte tänkaså mycket.. du kanske kan vänta till helgen å flytta så kanske mer folk kan hjälpadig om nu inte grabbarna på gymmet hjälper dig ;0) ;0)

kramisbananis

2010-02-23 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0