nervösa Linda!

shit.. idag är sista dagen på lägenhetsfan!
innan jag å Frida kan börja tapetsera å greja..
jag känner för grått å kanske vitt på nån vägg..
lite klassiskt.. å stilrent å snyggt..
för det passar bra till lila å rosa som jag har rätt mycket av.. å mina blommor å grejer.. (ja, tygblommor)

jag skulle gilla det.. :D

jag vet varken ut eller in om nånting just nu..
vem, var, när, hur, vad, vart?
åååååååå...
allt skulle va så enkelt om jag visste!
men iofs så vet jag väl?

aha.. å jag å min syrra är tydligen inte sams just nu.. :/
undra hur länge vi ska va osams då? :(

idag har jag, Josef å Emil var på parkbadet å badat! (jo, det är sant, vi BADADE faktiskt där) *thihi*
simmade ren simmning i 15 min kanske..
men det var ju min vilodag idag å emil skulle bubbla så då gick jag också till bubbelpoolen..
sen har jag rensat lite bland mina kläder å smycken..
men det var inte mycket jag skulle kasta.. haha.. :p
fuck it! :)

Frida sa att jag skulle rensa både innan flytten å efter.. :)
i do as she say.. ;)

sen har jag å emil baka sockerkaka.. :)
gav en till jacke, för han fyllde år.. :D

nu borde jag forsätta packa eller rensa iaf.. :)
ja, kanske lite..
sen kan jag va nöjd för idag.. :D
*************'
imorgon blir det plugg 12.30..
å gym före det tänkte jag.. eller är jag riktigt säker på det?
ska jag ta det efter?
det är frågan det! :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma

Det kanske är tur att du inte har kastat bort banankartongerna! :-) Behöver du fler finns det här i källaren, bara att hämta! :-)



Kram på dig!

2010-02-03 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0