mä kronan på sne!


haha.. sliten Linda mä kronan på sne! :p
fullstämplad mä svarta märken.. ;)

SJUUUUUUUUKT BRA HELG!!! :D

hockeyn var ju helt underbar!
3rättersmiddag.. blev precis klar tills de börja matchen typ..
sen fick man dricka kaffe å käka nötter å lite annat smått å gott!
Ja, jag hade ju ätardag igår! :D
Semlor å lite godis å jag smaka faktiskt lite drinkar på krogen å.. :p

Brynäs vann mä 2-1.. skööönt.. ;)
alltså, man kände sig som en prinsessa där på VIPEN!!
sen åkte jag ner på stan..
mötte upp Frida å gick på "rockbaren!".. där var det födelsedagsfest för Gusten å Malin..
men jag kände inte dem.. den ända jag kände var Matilda.. så vi snacka lite..

sen fick jag nog å gick till Heartbreak mä min polare..
han betalade allt! bjöd på 4 drinkar också.. haha.. toookigt..
sen träffade jag Daniel! :D
å en ur utlänningsligan på gymet.. det var kul.. :p så jag ska dit till havl14 idag.. för de skulle komma dit vid 14.. haha.. fick reda på att han trodde att jag var en sur  tjej..
eftersom jag ser så koncentrerad ut på gymet.. :p

min polare blev sjuuuukt svartis på att jag snacka mä gymgrabben så vi började tjaffsa..
Alltså, jag bad inte han att bjuda mig! han gjorde det av sig själv! men bjuder man, så ger inte det en rätt att bestämma över den man bjuder!

jaja.. nog om det!
på hela helgen så gjorde jag av med 20 kr!
å då var jag på 3 krogar å hockey mä mat! SJUUUKT ROLIGT!!! :D

nu ska jag till gymet snart då.. ;)
å sen lär jag fan packa!
ringa gavlegårdarna imorgon å höra hur fan det blir kanske? :p

åkte buss hem själv inatt.. men det gick sjukt bra! :D
men sjukt kallt!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0