slakt!


för att kunna vara den glada Linda fylld av energi och glädje så måste jag faktiskt vila ibland..
det har jag verkligen gjort idag!

jag har legat som ett slakt hela dagen och inte gjort något alls!
förutom att steka pannkakor (!) badat och fixat naglarna..

jag var inte hemma en ända dag förra veckan och vilade! jag sprang hit och dit och greja!
men det var ju glamourveckan! ;)
haha :D
sminkkväll, hårklippning och färg, modell för en dag, bröllop!
på en och samma vecka!!!! det händer inte varje vecka :p

ja, hoppas jag är pigg imorgon!
jag vill va pigg och gärna frisk så jag kan gå till gymet..
men det får vänta.. för jag är inte frisk igen! som vanligt!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0