modell för en dag backstage....

jag fick ett telefonsamtal...

det var ina som viskade i mitt öra och frågade om jag ville vara modell för en dag..
Det var ALLDELES GRATIS!! :p
haha.. på scandic väst i Gävle..

4 förväntansfulla och nervösa brudar kom dit..
några hade mer packning än de andra.. :p
vi fick fylla i lite uppgifter.. sen blev vi sminkade!
jag fick en manlig sminkör... spännande!!
när de var klar sa de : Ni får fixa håret själv!
vi tittade på varann som om vi inte ens visste hur man gjorde!! :O

öööhhh.. fixa hår.. hur gör man då?!!!
som tur var ville helene fixa mitt.. :p

Helene var glad ändå!! :)

Ina testar poseringen.. :p i bakgrunden ser ni skynket där man fick byta om..
å då gällde det att vara snabb.. för det gick undan!!

en av sminköserna.. och helene och melle.. :) ready for the shooot.. :p
ja, det gick jävligt snabbt..
de sa åt en hur man skulle stå.. hur man skulle titta och det var bara att göra..


sen fick vi sitta och vänta på att få se bilderna..

fina fina helene :)

jag var redo för nyårsfesten.. men jag fick höra att det inte var dags för den än!!
SYND!!!

ja, ni har ju redan sett lite bilder..
men här kommer en till..

1950kr för 10 bilder..
rekommenderade man 10 vänner fick man en bild gratis..
så det blev 11 st-!!!
sjukt dyrt!
men är väl inte tänkt att man ska göra sånt här varje vecka!!! ;D
eller hur Linda? :D

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Mipi

haha de va juh billigt jag kunde inte välja bara tio så det vart 2000 nått för mig haha å de va dyyyrt =(

2010-12-08 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0