LAX


haha.. nej, idag äter vi inte fyllemat på subway!! :p
dock vr jag nykter på den här bilden om jag inte minns fel! ;)

te har jag druckit iaf.. :p
men inte i enviken idag..

ja, jag vilar idag..
jag tror jag lider av nån social stress..
känns som om jag vill hinna vara med allt och alla.. (misstolka inte det där fel nu!!!) :p

jag stressar från den ena till den andra..
haha.. å det svider i mina ögon.. blir så sjukt jävla trött av det..
så jag måste fundera ut ett sätt jag inte blir lika slut..

jag måste kanske priotera mig själv mer..
TA det lugnt..
dock kryyyyyyper det i kroppen.. jag vill så gärna gå till gymet..
allt sitter i psyket-!!!
jag blir toookig..
måste få ut mina känslor!!! jag mår mycket bättre när jag får slita i mina vikter och stå på crosstrainern så svetten bara flyger omkring mig å alla bara glor och tror att jag duschat mitt i träningen..
haha,.. :p

imorgon sista skollektionen..
torsdag betyg..
sen är det över.....

vad händer sen?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0