aha


hahaha.. vad fint man kan le en lördagkväll :p


jag och min honey var ute på stan idag (bilden tagen en slirig tisdagskväll i somras) ;)
vi köpte julisar..
före det var jag i skolan.. fixa och trixa lite..
ska dona klart projektet.. sen fixa lite i konferens och reception.. sen är det klart! :O


när jag var på gymmet förrförra veckan fick jag syn på det här..
tookmatchad outfit! men shiiiiiiit vilka tråkiga färger!!!!!!!!!!!!!!!!
jag skulle bli deprimerad av den här klädseln..
det får mig att undra vad den här personen hade på sig på gymet..
har ni nån vild gissning?
ja, sånt kan man ju fundera på!! haha ;D


jag var på trendkväll på mary kay förra veckan!
Helene fixar håruppsättning på helene ;)

så här blev resultatet... ;)


jag vann smink för 800kr!!! GRATTIS LINDA! :D
ni kan få se en annan dag hur det såg ut innuti! ;)

nää, nu ska jag sova så jag orkar söka jobb på jula och klockmaster imorgon!
det är dags nu igen!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0