idag..


hon har inventerat hela jävla lagret idag!
men hon hade sällskap av en kille, så det blev lite roligare!

yes.. jag har hunnit träna booooobs idag!
kanske blev en timme!
jag var såååååå supertaggad så ni anar inte!
å det var HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT som fan!
så jävla sköööönt!
nån kommer att ha ont imorgon!!!

har ju inte vart på gymet sen i lördags!
körde ingen cardio idag.. fanns ingen tid å lite andra grejer som spela in!

nu är jag hos mina föräldrar..
fick åka mä emma å C.. <3
maitham blev sur för att han inte fick skjutsa mig...

nu blir det lugnt imorgon!
skjutsa mormor till affären å fixa lite småprylar.. :)
hoppas det blir fint så man kan sola.. ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0