Äntligen!


tillbaks på gymet idag..
sköööönt..
men vete fan om jag är riktigt frisk fortfarande!
svettades som en jävla gris!!! haha.. fy fan vad blöt jag var!
körde axlar VÄÄÄÄLDIGT försiktigt! bara 4 övningar.. 1kg bara..
sååå jävla tråkigt.. men jag tror det var bra för de jävlarna!
sen körde jag 60 min cykel.. å det var då det rann till!!!
hahaha.. så jävla sjukt svettig så ni anar inte!
men då syntes det iaf att jag hade ansträngt mig jämfört mä resten av folket på gymet!

jag å min coach har ändrat lite i min träning nu..
4 ggr ska jag käka..
*frukost= 2 äggvitor, en brödskiva (hård å mörk) å lite sallad..
*lunch= kyckling/fisk/kött + sallad i form av isberssallad, vitkål, morot, lök, gurka till exempel å skvätt citronsaft och eventuellt lite olivolja på
*innan träning= en banan
*efter träning= en proteindrink
*middag efter träning= lika som lunch!

å helst inte käka efter 18 på kvällen.. å efter middagen får jag inte äta mera!
vatten, kaffe å te får jag dricka hur mycket som helst!
behöver inte ta morgonpromisar, men jag ska försöka göra det så mycket det går ändå!
15 min styrka HÖGST! och tydligen inte tungt! (kommer bli tråkigt som fan!) men men, man måste lyssna på coachen!
och ungefär 1 timme kondition!

ABSOLUT NO NO! =
godis å sötsaker, MAJS, å andra onödiga saker..
får inte käka avocado mer heller.. i dont need it.. :p

börjar på måndag..
måste käka upp lite saker jag inte får äta först! (vill inte slänga!) ;)

ps: min coach tycker INTE att jag ska bli nästa MRS Olympia!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Oooh o.O vilken babe då ;)

2010-04-06 @ 20:42:59
Postat av: emma

Men hur blir det när du kommer hit och ska fixa pop corn? Får jag äta allt själv då?

2010-04-08 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0