min ätardag i torsdags!


så här glad var jag när jag fick äta ben&jerrys-glass i sthlm i torsdags!! :D

men jag ska fan inte ha nå mer ätardagar på ett tag nu..
det förstör ju så mycket.. inte värt det.. :p

mötet gick svinbra idag!! :D
vi klickade hon å jag..
så nu ska hon hjälpa mig att reda upp mitt liv.. få ordning på de bitar jag tycker är allra jobbigast!
jag är mycket för personlig utveckling just nu..

titta på det här då!

arlöv säger:
egentligen kanske lite överdrivet. men ville igentligen säga att du är guds vackraste skapelse av kvinnan.
Det har jag aldrig sagt till någon förut.
Linda *30,6kg* - ska bli en hård tjej! säger: men oj..


jag å kk unnade oss en alkoholfri drink när vi var i sthlm också.. :)

nu ska jag göra mig iordning å dra till valbo en sväng.. :)

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Hencce

Men knäppis, du måste ju säga till när du är i Sthlm så vi kan ses!!!!

2009-09-10 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0