kärlek!

det var länge sen jag fällde någon tår nu..

förutom alldeles nyss då..

jag antar att jag inte har vart tillräckligt ledsen..


men alldeles nyss läste jag en dödsanonns.. det var en 91:a som hade dött å hennes pojkvän hade skrivit en hälsning till henne. fatta vad hemskt å älska någon så fruktansvärt mycket å så dör den. :´(
hjärtat lär ju bli rätt förstört alltså.

jag har glömt hur det känns att älska någon så jävla mycket som man bara kan göra.
har jag ens gjort det? på riktigt?
ja, det lär jag väl ha gjort, eller?

jag vet inte riktigt om jag ska va glad över det? det lär väl bara va jobbigt eller? eller alldeles underbart kanske?
ja, jag borde väl inte leta. jag borde väl låta den hitta mig?
vad har jag egentligen så bråttom för?

man blir stark av att vara ensam.
men jag antar att man helst inte är ensam någon längre stund. Man vill väl iaf veta att någon vill ha en, någon är intresserad. att någon skulle göra vad som helst för en.

egentligen kan jag inte påstå att jag har nån på G just nu. ingen som vill bjuda mig på en dejt!
alla borde väl stå på kö?
haha, vart är den där jävla  kön egentligen?
jag har inte sett skymten av den!
eller har jag blivit kräsen å kräver det bästa? ja, varför ska man inte vilja ha något annat än det bästa för?
därmed inte sagt vad som är det bästa!

fatta vad underbart att ta en romantisk kryssning i en a-hytt eller nåt.. åå.. nu kommer mina fantasier igång igen. ljus, rosblad, kyssar, smek, olja, jacuzzi, vått, hett, orgasmer, stön, njutning.
kan ni ens fatta hur sjukt jävla underbart det skulle vara?
å hur svårt kan det vara att få genomföra egentligen?
ja, ganska svårt att hitta en sexgud som bara gör allt för å få tillfredställa!

i guess i have to dream...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0