idolbilder från lördagen!


min nya klänning!!! :D

råka ju köpa den i sthlm!!! pank som ett as nu!
Jag kommer förmodligen dö i en collectif-klänning!!

jag har funderat över det här mä märkesbögar å de som toookälskar märken!

jag själv är förtjust i De Palma å Collectif..
hellbunny har också rätt fina klänningar, men jag har ingen sån.. :)

Sen går jag ju igång på grabbar i GASP-kläder å även ibland better bodies.. ;)
är väl typ de märkena jag gillar.. :)


haha.. vilken pose! men underbar klänning!! verkligen!!! :D
NÖJD TJEJ

yammie yammie!! :D 799kr..

2 snygga systrar!!! :D suddig bild dock! :(

okej.. :p så kan man ju också se ut på kort.. :p

ja.. :)

aja, puss hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0