good job!

good job!
nu ligger jag som ett slakt i sängen!
totalt slut.. haha.. :D
gått över 10 000 steg å kört hårt på gymet..
körde ben.. rätt lugnt ändå.. maxade inte..
men är ju iofs på diet så jag kan ju inte räkna mä nå tunga pass..

körde 15min crosstrainer varav 5min baklänges för å va lite crazy.. haha.. ;)
10min uppförsbacke på bandet.. 13% lutning å gick väl i 5 i hastighet.. 5.3 på slutet..

sen cyklade jag 10 min.. :)

nu är jag tooooktrött..
ska vila lite..
lär väl inte hända något ikväll heller förstår jag..
kanske en promis? :)

de nästkommande dagarna blir nog så här;
imorgon:
morgonpromis.
rygg+ biceps på gymmet
yoga på kvällen..

torsdag:
morgonpromis
spinning vid halv12..

fredag:
morgonpromis men kör nog vilodag då iaf från gymmet..


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0