filmer!

hade ju filmvecka i Åmot.. :)

vad såg jag då? :)

*januarimannen - verkligen i brist på annat.. den dög väl.. va rätt gammal film.. handlade om en seriemördare.. eller snarare om de som skulle hitta honom.. inte otäck..

*Rallybrudar - den såg jag på bio.. men nu går den ju på canal+ så jag var tvungen att kika igen! den är bra alltså.. ;) haha. i like the style..

*Sommaren med Göran - jag, mamma å syrran hade familjemys i onsdags.. käkade asiatiskt å gick på bio! sommaren med göran va rolig! :) jag gillade den..

*Mamma Mia - i fredagskväll ville min mamma se den.. å jag har redan sett den en gång.. gullig å romantisk.. duger väl.. :)

*Fool´s gold - den va rätt alltså bra.. :)

*Love guru - jag försökte mig på den här filmen också... men den va skapligt kass alltså! usch.. :p

kommer inte ihåg om jag kikade på nå mer.. men vilken film va bäst då?

Sommaren mä göran vann nog.. ;)

Som extra motivation på min diet så ska jag bjuda mig själv på bio "the ugly truth"
om jag klarar 2v utan fusk!! :D
vi bestämmer att det blir den 23sep!

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0