trött!

trött tjej! :p

titta, jag överlevde dagen! :D

jag har hittat 2 utbildningar jag ska söka.. antingen försäljningsutbildningen eller turism.. :p

båda dom kan ju va bra å kunna.. :)

1år är de på..

 

haft fullt upp att va social idag också faktiskt.. :)

Ina åkte mä mig in å sen gick vi till komvux en sväng när jag hade gjort en grej.. :)

(lagt upp ett cv på ett ställe)

sen gick vi på stan en sväng.. å sen träffa jag kk...

å sen blev jag hungrig å skulle gå å käka hos zone..

men kk våga inte följa mä in.. å sen orkade hon inte vänta tills jag hade käkat klart så hon drog..
(hoppas du inte vart sur honey) <3

sen va jag hos zone ett tag eftersom kk drog..
satt å snacka lite.. va ju länge sen sist.. :D

sen så drog jag till gymmet.. fick lite bråttom faktiskt för ina hade fixat så jag fick åka mä henne å pierre hem halv16..
öste på mä ben idag.. Snabbt å tungt.. :D
sköönt som fan..
20 min intervallcykling.. sjukt svettigt! :)

sen fick jag gå till sos-kiosken där de väntade..
åkte till systemet.. å sen till konsum å nu hemma..

ska käka zone special!
Broccoli, kyckling å fetaost! yammie!

jag är hungrig.. :D

ikväll blir det myskväll mä pierre, ina å david..
de ska dricka å inte jag.. :D
tar mä mig mitt protein jag.. haha.. ;)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0