svar!


anonym: kanske fel av mig att göra.. men bloggen är som min dagbok..
jag måste få skriva av mig.. det är det den är till för..
å dessutom så är jag en sån som snackar om allt med alla.. nästan.. så alla visste ju redan...

å blir man rätt sviken så vill man ju få ur det ur systemet!
kanske känns bättre om man hämnas lite.. å sen blev jag väl besviken på carro. .trodde hon va min kompis också.. men så gör väl inte kompisar mot varann.. därför hon blev skabbisen istället..

äsch.. jag orkar inte bry mig mer..
de gjorde som de gjorde.. å jag gjorde som jag gjorde.. avklarat!
jag å micke är vänner iaf..

skitsamma.. det där hände för läääääääääänge sen!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: blom

är carro och micke tsm nu eller vadå??

2009-10-14 @ 01:37:57
URL: http://saandrablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo de var ett tag sen, tack för svaren iaf !

2009-10-14 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0