sommar!


jimmy, jag å staffan i sommras innan vintjärn!

vet inte varför.. men här kom en sån bild mitt i allt.. ;)
haha.. :D

jag måste ha vart såååå jävla full i vintjärn!
Micke sa igår att vi skulle ha trekant mä en brud där också.. men jag hade sprungit därifrån..
tack å lov.. haha..
fy faaaaaan.. vilken fest! :p
vete fan hur många jag hade chans på.. 6st olika tror jag om jag kommer ihåg rätt!
men det blev ingen iaf.. :p

är nog därför jag är lite rädd för å festa just nu..
tappar kontrollen å vill ha sex mä allt å alla.. :p
crazyyyyyyyy.. :D

nu kontrollerar jag det svinbra!
bäst jag håller mig nykter för faaaaaaaaan!
å inte har sex mä nån..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0