sjuuukt bra!

faaaaan vilket bra benpass jag fick till på gymet!

jag tror nog det som fick mig extra motiverad var:

åkte ju buss..
på bussen började en grabb snacka mä mig.. jag satt å läste body (även kallad min porrtidning) ;)
så fråga han om det stod något intressant i den..
iaf så fick jag fram att han också träna på friskis.. :p
å han skulle också dit.. :p

sen hoppas jag av vid sjukhuset å gick som vanligt.. men det gjorde inte han.. :p

väl på gymet så var suuuuuuuuuuperhunken å hans snygga brud där... yammie!!!
bara det fick ju mig att köra hårt som fan!!! :D

kände mig stark idag.. så jävla sköööönt..
körde benböj i smithmaskinen... va uppe i 70kg.. körde det 2*8... :)
jag går ju upp på vaderna då också.. :)

en bild från förra året.. :p nästan 1 år sen..

ja.. så det blev ett sjukt bra pass!!
Linda är en toooknöjd tjej!! ;)

nu är jag spökprinsessa! ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0