rockabillypaaaaaaaaarty!!!! :D

jag drog på John Lindberg trio på cc-puben i gävle igårkväll..
alldeles själv...


John i finland 2008.. ;)

men jag kände ju John iaf.. å crille stod i insläppet å jag träffade en söt kille som jag snackade mä hela kvällen!
men ingen egokick där för han frågade ju inte efter mitt nummer i slutet av kvällen..
han hade lätt fått det.. ;)

en nöjd crille utanför stray cats spelställe i finland 2008.. ;)
toooksmal.. men nu har han lagt på sig igen.. bra! :D

men jaja.. det var roligt iaf.. :D

i några härliga ögonblick så kände jag fullständig lycka igen!!!
så jävla härlig stämmning!!!
bra show! nya färska låtar! glada människor å svett!!! yeeeeeeeeeeah!!! :D

härligt alltså!! :D

jenny i hissen i finland.. ;) 2008
back in the days when she had a BIG LUGG!!! :D

ikväll blir det rockabilly i enviken.. :)
jag å jenny.. å så plockar vi upp fredde efter vägen.. :)

sover i åmot inatt! ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0