osminkad!


den osminkade sanningen.. :p

hade rätt skoj igår ändå alltså! haha.. trots allt..
Pierre blev sur å gick.. David vart ju full som ett ägg å försökte ha sex hela jävla tiden! haha.. mä allt å alla typ.. :p ina å Julle va där dom å.. :)
å de röstade för gangbang! men jag bangade faktiskt.. haha.. :D

sen kom Johanna ett tag.. å vi dansade som fan jag å ina.. körde ben igår å tung-gung-dans.. det känns idag kan jag säga.. :p

sen drog vi hem till Ina å då kom Appo dit.. :)
han vågade komma å öppna sina presenter som jag skulle ge han för typ ett halvår sen.. :p
tror han blev nöjd.. ;)

ja.. MYSIGT som fan.. :D

******************
idag har jag gått en promis å vart upp hos ina å druckit kaffe..
ska dra till Jenny i Gävle sen..
Syskonkärlek! <3 vi ska på Eva Eastwood å highspeed generation
dyrt.. men det blir säkert roligt! :D

sover där i natt.. :D

imorgon blir det John Lindberg trio på valbo köpcentrum 14 å 15.30.. i will be there! ;)
jämnar ju ut sig när det är gratis då.. ;)
haha.. :D

kommer en bild när jag är färdigsminkad också kan jag lova! ;)
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0