morgon!


surläppen är framme! haha
vill ni veta varför?
jo, för att jag har fått sy in 3 av mina träningsbh:ar... :|

har för fan inga bröst kvar.. :(
jag blir så ledsen............

hur ska det här sluta?
ska jag gå å bli planka? :|

bröst å triceps på gymet idag.. får bomba på som fan så jag får bröstmuskler då!

jag å Ina ska på möte på komvux..
sen ska jag träna..
sen kanske hälsa på Emma å nova på vägen hem..
å ikväll blir det desperate housewives..
det är allt jag vet för idag.. :p


finn ett fel!

ja, jag äter hela ägget just nu.. :p
för jag ska bli helt frisk.. haha.. ;)
sen blir det bara vitan igen.. ;)

ska nog hälsa på zone idag också.. var länge sen nu.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0