J L T!

jag böjade min morgon mä tårar alldeles nyss... vet inte om jag är trött eller bara glad för John..
min kära gammla klasskompis från gymnasiet..
han å hans band är mä i tv4morgon idag.. deras skiva släpps..

jag är så glad för hans skull.. jag vet hur mycket han har kämpat..
började skittidigt.. han blev kompad av en gammal gubbe.. sen kom patrik.. :)

men han hoppade ju av.. :/
2 av mina favvograbbar det där..

iaf blir jag iaf så stolt.. :)

John lirar bland de stora grabbarna nu.. ;)
(när vi var i finland på stray cats)

http://www.johnlindberg.se
om ni vill ha skivan som släpps idag.. ;)

**''
men han har förändrats.. förut ville han inte bli jämförd med elvis.. totalvägrade
nu sa han det till och med själv.. :p
å ibland undrar man om det fortfarande är rockabilly.. :p

ja, hursomhelst så är jag glad.. :)
 
nu sova tills han ska spela 8.53 på tv4.. ;)

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Ralle

Vad heter dom då? :)

2009-10-07 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0