fredag

jaha.. här sitter jag å käkar frukost!
morgonpromenaden blev lite kortare än väntat.. skavsår av raggsockorna jag inte orkade ta  av.. haha..
jaja.. jag gick en sväng iaf.. :D


ja, orolig tjej kan man säga.. eller kanske osäker?

shit.. jag önskar jag hade nån jag kunde få trygghet av..
kryp upp i en famn.. bli smekt i håret å höra att allt kommer att ordna sig..

but i guess i´m on my own here!
måste fixa det själv! ingen annan kommer göra det åt mig.. :(

kan jag va lite självständig för once in my life? :(
jag klarar ju det om jag bara ger mig själv chansen!
men jag törs inte!

hoppa eller inte hoppa? :p

jag tror jag stannar i sängen.. där är jag säker!
eller på gymet också iofs..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0