förkyld!

drygt som fan.. jag har blivit förkyld!
har förbjudit mig själv att gå till gymet idag.. :(
sjuuuukt tråkigt... :(

vad ska man nu göra liksom? faaaaan.. :p

är på jobbsökarstället nu..
vill nästa inte ens gå ut.. kallt å jävligt alltså!

kink-linda.. :p

vad ska vi göra åt henne? :p
lägga henne i sängen? ja, tror fan det alltså..

*************
ska äta makrill å 2 hårdbrödmackor nu iaf.. hunrgig som ett as!

hälsa på zone? nja, orkar nog inte.. :p
gå mä kk på stan? nää, orka gå på stan då!
åka hem? ja, jag är väl tvungen..
gå till jenny å hämta alla grejer först? ja, jag lär väl det också då!
blir tung väska.. jobbigt värre.. :p

jaja.. klag-linda.. har du gnällt klart nu? :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: blom

nej jag har inte kommenterat dig förra gången...

2009-10-12 @ 20:22:32
URL: http://saandrablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0