avslutningsmiddag!

snart kommer Micke hit..
känns som att det är avslutet i boken om oss..

loooooong time agoooo..
på väg å kika på Eva Eastwood i Rättvik på classic car week..

lite sorgligt är det allt..
vi har trots allt levt mä varann sen maj 2006..
det är en lååång tid..
jag har utvecklats jävligt mycket under den tiden.. loosat 31 kg (om nån nånsin har missat det?) ;)
vi har bott ett år i borås.. ¨å lite i gävle..

han sårade mig rätt bra..
iaf min stolthet..
det gjorde rätt ont..  :p
men det vet ni väl också.. :)

haha.. tjockLinda.. :p

ja.. nu ska han flytta tillbaka till trollhättan..
men det är bra tycker jag..
tror inte han hade blivit lycklig här nån längre tid..
ensamt hade det nog blivit..

ja..
vi får väl ses när vi ses..
tack för allt Micke :)
men vi är ju så pass bra kompisar att vi nog kommer ses igen alltså..
det tror jag nog!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: mipi

tycker de ska bli skönt att få "hem" min lillebror ;0) ;0)

2009-10-18 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0