toooktrött

jag förstår inte varför jag är så jävla trött.. men det är väl för att
*DET ÄR MÖRKT
*Käkat rätt lite idag alltså!
*tränat
*är jag helt frisk?

Gympasset gick sjuuuukt bra!! :D

blir besviken om jag inte har ont i triceps imorgon alltså.. :p

10 min cykel å 10 min crosstrainer..

*******'
sen fixa jag en ny nackmassage.. ;)
den jag fick i present funka ju inte.. :s
men det är fan drag i den nya.. haha.. ;)

drog till willys å handla innan jag hämtade upp mina förlädrar..
de fick bilen å jag gick å la mig i sängen..

jenny borde väl va hemma i gävle nu hon å.. :)
allt är som det ska! :D

nää, vet inte vart Ina är förresten.. :/

ska nog ta en promenad nu.. :)
är ju så jävla seg.. :p

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Ralle

Åsså vet du att den där nackmassagen är till för nacken, inget annat! ;)

2009-11-19 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0