RIP!

Joel är en kille jag har träffat 2ggr tror jag..
Han var 2 meter lång.. Hade lägenhet i Sandviken och jobbade som målare..
2 år yngre än mig!

första gången då bjöd han på fika i Valbo..

andra gången så gick vi på hockey.. vi kom sent så han fick köpa 2 biljetter till..

idag hade jag ett missat samtal från han..
så jag trodde han ville gå på bandy eller nåt..

skickade sms om att han kunde ringa när jag hade duschat..

nu ringde hans mamma å sa att han ÄR DÖD!!!

jag är i chock!

de hade hittat han hemma hos sig.. vet inte varför han dog!
jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer!!!!!!
Jag kände dig inte så bra, men du var min vän.

RIP JOEL!

:´(


Kommentarer
Postat av: sofia

åhhh, mikaela som jobbade hos oss igår. hon är från valbo och var ledsen för att hennes kompis tagit självmord:-o samma person?

2009-11-14 @ 06:37:29
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: sandra blom

nej det är inte samma person.

den killen va från valbo och är 88. heter kim.

2009-11-14 @ 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0