låtlista i min mp3

jag tror mer på att maan verkligen själv tänder till på låtarna man ska köra till.. att man gillar dem.. ;)

men jag kan ju säga vad jag tänder till på.. haha.. :D
eller min mp3 innehåller iaf det här.. det är ju ett test.. :)

smashing pumpkins - heavy metal mashine
slipknot - wait and bleed
bonnie tylor - i need a hero (fast den är seg på slutet tycker jag)
christina aguillera - candy man
beyonce - ring the alarm
rammstein - feuer frie, sonne, engel, ich will
slipknot - spit it out, my plague,
metallica - sad but true, carpe diem
papa roach - getting away with murder, she loves me not
pantera - respect , 5 minutes alone
pod - boom
bullet for my valentine - hands of blood
body rockers - round and round
scooter - fire
ultima thule - psychokiller
2 unlimited - jump for joy
the pippettes - your kisses are a wasted on me
novaspace - beds are burning, run to you
letters to cleo - i want you to want me.. :p


tror jag även ska lägga till
nomy - self therapy
och en till låt som jag inte vet vad den heter i nuläget.. ;)

har ni nå tips då? :)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0