kul!!

hej allihopa!
jag hade jävligt roligt igår..
Drog dit ganska sent.. typ halv 23 va jag framme..
Gick direkt till Lillpuben, för där var det förfest! ;)

John å Frida var redan där..
kirra ett glas isvatten å så va festen igång..

sen kom Dunker, å greken å några fler.. :)

halv00 drog vi till Livingroom...
Kom in gratis för man hängde ju mä stjärnan!! haha.. ;)

bra för pankLinda det!!! ;)

Va jävligt många man kände igen.. Han drar väl vissa stammisar till sig eller nåt? haha.. ;)

ja, sen drog jag hem.. :)

å vakna nyss..
beställde en biljett hem till min syrra.. :)

vad händer mer idag då tro?
träna? men jag känner mig inge pigg.. :/
men nog lär jag väl dit..
kanske bara är morgontrött.. va ju vaken till 4.. (!) :O

vid 16 kommer mina föräldrar iaf.. så då lär jag väl va i sandviken..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0