kai greene


kai greene
helt sjukt va den grabben är smidig för å va så stor.. jag är facinerad.. :)

jag vet att det finns många av er som inte är det..
de fuskar å dopar sig å bla bla bla...

men jag tycker det är så häftigt att man kan förändra kroppen så sjukt... :p

:
min träning idag då?
jag va inte så taggad när jag väl kom till gymet
*ingen riktig hunk
*ingen taggande musik
*kände mig tjock = men den tanken är lätt att få bort! tänk = TRÄNA PÅ så blir du inte tjock längre snart! enkel lösning på det problemet!
du kan ju inte strunta i å träna för att du känner dig tjock... haha.. det är ju motsatsen!

men jag fick till lite mage..
sen körde jag 20 min cykel å 20 min crosstrainer å stretcha..

**********
sen mötte jag upp marcus..
vi kikade "drag me to hell"...
jag tyckte den va helt okej.. alla andra tycker den är kass verkar det som.. :s
lagom läskig..

nää.. nu ska jag sova..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0