tårta

Tårtorna jag gjorde när micke fyllde år..


fina va? :D

*'******************
grillfesten i fredags:

Micke&appo.. :)

Carros karl å inas nya Mattias.. ;)

this one is for all of you "plåtluders"

carros karls bil.. :p


jenny min älskade syster va ju också mä på ett hörn.. :)
jag, carro å ina fastnade tydligen inte på kort under kvällen...
men roligt det hade jag.. :D

********************
En underbar söndagkväll i boulongern.. :)

i söndags blev jag så energifylld att jag va tvungen att ta en promenad sent på kvällen.. :D
sniffade den underbaraste av alla dofter.. HÄGG
å kikade på dem som fiskade.. å snackade mä däääännnnyyyy i telefon..
vilken underbar kväll!! :D


hägg!! :D <3

nää, nu ska jag göra mat..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0