bilder..


jag just nu!! :)

sådär.. nu är jag tillbaks i forsbacka igen..!!
har ju vart i Åmot sen i tisdags.. :D

har vart skitdålig på å lägga upp bilder också.. så nu jävlar ska ni få.. :)



jag innan mötet igår.. de andra var seg så då knäppte jag lite kort medans.. :p

mm.. :p

***************
igår fyllde min pappa år..
jag bakade äppelkaka å så fick han vaniljsås till det.. han ville inte ha nån tårta för han har mjölkmage.. :/
å så gjorde jag värsta lunchen till han..
blev sugen på å göra mormor glad så jag bjöd in henne mä.. :D

schysst å knäppa bild när de äter.. men jaja.. :p
pappa&mamma.. :D
min pappa fick en koskenkorva nordic berries i födelsedagspresent å min mamma fick en flaska balieys på mors dag..
ni vet, jag tömmer ju barskåpet mitt.. :p

å min lilla älskade mormor.. :D

de fick stekt älgkött, poatismos å kantarellsås.. :)
slet hela dagen mä det där..
blåste så jävligft att grillen inte ville göra som jag så jag fick steka skiten istället.. :(
jag som ville ha grillat!!!
************************'
jag va så jävla duktig i tisdags.. :D
gymmade på morgonen.. benen manglades som satan..
körde benböj å utfall å grejer.. utfall brukar inte jag köra.. så ni kan tro att jag har träningsvärk i rumpan å låren igår och idag!!! :D så jävla skönt, men aj så jävla ont det gör!!!
sen körde jag 15min crosstrainer å 5min flowwin..

sen gick jag å kk runt i valbo å greja.. :)
sen kom jag till åmot.. då hade jag lite tråkigt så jag tog cykeln upp till ljustjärn.. uppförsbacke i ca 30 min innan man är framme.. blöt av svett!! :D

ljustjärn..
sen plockade jag blommor på vägen hem..
hann lagom hem innan jag å Helene skulle ta en promenad.. :D så jag gick 23800 steg i tisdags..
SVINBRA!!!! :D
**********
måndagen hade jag också fullt upp.. :p jag var å träna mä micke ju..

jag satt mä KK i parken å solade.. :D
sen fiskade jag mä jimmy..

jimmy.. :p
sen sa han att hans jobbarkompis skulle komma å fiska..
det var ju helt okej..
men jag höll på å dööö när jag såg vem det var..

Victor.. som jag va tillsammans mä i 2v när tim å ina hängde.. haha.. :p
hur stor är chansen? :p

ja, jag tror inte han kände igen mig iaf..
***********
i helegn va det ju grillfest i Mörtebo..

här va min mat.. champinjoner, paprika å KÖTT!!!
tog ingen sås, bara 5 kroketter å en skiva vitlöksbröd.. Bra Linda..
å jag delade upp maten på 2ggr så jag hade till sen.. :D

Henke, en full Carro å Ina.. :p

appo å ålle... :)  vi spelade kubb också.. :D

jag var glad å ozzy var trött.. :p

**************'
i fredags då jobbade ju jag på zimmermans.. :D



:D
*************
sen i förra onsdagen var jag å fiskade mä min pappa.. :D

3st öringar fick vi.. :D
********
före vi fiskade va jag å kristin i ockelbo en sväng..

då fikade vi mä Alicé.. hon är såååå söööööt.. :D det är kk´s farmor..

då är det uppdaterat!! :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får hälsa å gratta far din då från mig här nere i gbg =)



2009-05-28 @ 23:14:59
Postat av: MIA

ska det ju stå satan det försvann jue namnet alltså =/

2009-05-28 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0