back to reality!

fan vilken kaos-resa!!!

hände massa tokiga saker kan jag säga er.. haha.. :p

nu är vi hemma iaf.. tröttare än någonsin.. om det nu är möjligt att va så trött?

vi drog iväg i torsdags..
lagom taggade.. lärde känna varann i bilen..
var väl helt okej..

*jag
*ina
*martin
*morén

men Morén å Ina gillade inte varann.. inte helt lyckat alltså.. å jag va inte så förtjust i martins sätt heller.. :/ särskilt inte när han va full!!

kom upp dit till Funäsdalen å greja lite i stugan.. innan vi drog till Ramundberget.. (där allt hände!)
Där gick vi på fest i stuga 14.. :D som kom att bli vårat andra hem under resan! :)

torsdagen var fan roligast.. :D
i stuga 14 så bodde folk från bollnäs.. trevliga sådana..
Vi träffade 2killar so msov i ett hus som hette bofinken också.. haha.. så det var deras smeknamn sen..
vi va på krogen på torsdagen..
Ina träffade Jocke.. (som egentligen va anledningen till att vi drog dit)
vi såg ju idol-robin också.. wow va? :p
å så dansa vi mä bofinkarna.. *thihi*

på torsdagen va Ina lite bitchig mot allt å alla..
liiiiite jobbigt..
å hon bråka mä rätt många.. 

grabbarna vi hängde mä höll ju på att åka utan oss då också till stugan.. fyllekörning t.o.m!!
men de kom tillbaka
jag körde fel på vägen hem också.. haha.. så vi åkte en jävla omväg på 1timme eller nåt..
men man vill väl se sig omkring också.. eller hur? :D

*******'''''
fredagen var fruktansvärt fin.. vi solade..
fick fan solsting nästan..
drog till ramis å kikade på när grabbarna åkte bräda..
va snowboardtävling också.. så det var mycket folk där.. :D

sen åkte vi tillbaka å gjorde oss iordning för kvällen..

fredagen va jag så trött... inge action alls nästan.. :p
vi drog till stuga 14 igen! å där va det väl inte så värst mycket drag..

så det slutade mä att jag la mig i en säng..
å där låg jag å folk kom å gick.. haha.. (lät som en full time hooocker där) men bara nästan.. *thihi*
nää, men det va mysigt å jag hade inte sex! :D

så alla sov i ramundberget på fredagen..martin däcka i soffan..
ina hos jocke!

till grejen hör ju att martin är kär i ina.. å ina är bara kompis mä martin så han blev ju svartis å så..
var väl så allt det hemska började!!!

ja, sen drog vi till stugan en sväng på lördag.. sov å chillade lite..
innan vi drog till ramis igen då! stuga 14 (you got it!)

den här kvällen skulle bli helt oväntad!

lite seg.. inte så mycket action på mig då heller..
men man lär ju tagga lite.
sista dagen så där!

kom ett gäng förbi.. mä en grabb jag hade spanat in i nån dag.. :p
han va jävligt fin han.. :D
å mysig.. :D

så han va väl det ända roliga den kvällen!!!
sen började ju problemen..
Martin å Ina bråka! morén å martin drog till stugan!
de vägrade komma å hämta oss!!!
vi fick panik att de skulle börja elda våra kläder å sno alla pengar å grejer..

så ina fixade några grabbar som fixade en bil..
så drog vi..
i bilen sa de att den va STULEN å jag körde.. roligt att veta liksom..
särskilt när man hade sett polisen efter den vägen tidigare på dagen!
men som tur va blev vi inte stoppade av nån.. å det gick bra..

så jag är oskyldig..
å jag hoppas de skoja.. men inte fan vet väl jag!!!!!!
vi drog ihop våra grejer i stugan å drog..

vi hade ingenstans att sova!
i stuga 14 sov de!
bofinkarna svarade inte!
grabbarna mä bilen som vi låna kändes inte så stabila, men vi had eju fått sova där!
men Ina ville ju sova mä Jocke..
å jag ville inte sova själv!
å Jocke ville efterfesta efter att han hade slutet jobba (bartender)

KAOS!!
jag va såååå trött..

så arg å ingen mat hade vi käkat på länge heller..

men vi drog till efterfesten å där fanns en bäddsoffa som jag fick ligga i..
till slut pallade inte jag mer så jag somna lite..
men ingen lång stund!

iaf så sket ju morén å martin i oss!!!
så Inas ex jacke, som är toookkär i ina åkte härifrån kl 4 för att hämta oss.. 40 mil bort!
så vi fick åka mä han..
hur snällt som helst!

ja ni... vilken jävla resa!
är man mä Ina vet man aldrig hur det slutar!! haha..

fy fan.. :p
nu lär man vila upp sig lite innan man drar på nya äventyr.. :D

vart bär det av då? :p

bilder kommer senare!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0